Όταν πηγαίνεις συχνά για ψώνια ξέρεις πάνω – κάτω πόσα δίνεις.
Έτσι λοιπόν, μία κυρία από το βρετανικό Τζέρσι, πήγε σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ για να αγοράσει φρούτα και λαχανικά, αλλά κλήθηκε να πληρώσει πολύ περισσότερα από ότι συνήθως.
Κοίταξε την απόδειξη και είδε ότι οι χρεώσεις ήταν πολύ μεγαλύτερες από το κανονικό.
Για παράδειγμα, αντί να πληρώσει 90 λεπτά για μία πιπεριά, πλήρωσε περισσότερα από δύο ευρώ.
Οι παραπάνω χρεώσεις ήταν περίπου έξι ευρώ.
Η γυναίκα παραπονέθηκε στο διευθυντή του καταστήματος, ο οποίος πήγε για να δει τί πρόβλημα υπήρχε με τη ζυγαριά και την υπάλληλο του καταστήματος και ανέβαιναν οι χρεώσεις.
Όπως αποδείχτηκε δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τη ζυγαριά, απλά… η καρέκλα της υπαλλήλου ήταν αρκετά χαμηλά και η υπάλληλος (η οποία προφανώς ήταν αρκετά «προικισμένη» από τη φύση) ακουμπούσε πάνω στην ηλεκτρονική ζυγαριά το στήθος της.
Έτσι η ζυγαριά δε ζύγιζε μόνο τις πιπεριές…
Μόλις ο διευθυντής κατάλαβε τι συμβαίνει, ζήτησε συγνώμη από την πελάτισσα, της επέστρεψε τα χρήματα και το θέμα θεωρήθηκε λήξαν.
Όχι όμως και για την υπάλληλο, η οποία ντράπηκε όσο ποτέ στη ζωή της…
πηγή : skai.gr
No Comment