ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ANUGA


Έντονο το ελληνικό άρωμα στη στην Διεθνή Έκθεση ANUGA καθώς συμμετέχουν 180 Ελληνικές επιχειρήσεις, η Περιφέρεια της Κρήτης, και πέντε Επιμελητήρια, σε 5 διαφορετικές θεματικές ενότητες κάτω από την ομπρέλα του Ελληνικού Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών (ΟΠΕ).

 

«Με ενιαία εικόνα και ταυτότητα θα εμφανίζεται η χώρα μας για τα επόμενα τρία χρόνια στις ξένες αγορές έτσι ώστε να ισχυροποιηθεί η αναγνωρισιμότητα, η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών προϊόντων».

 

Αυτό αναφέρθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Αλκ. Καλαμπόκη σε σχετική συνέντευξη Τύπου στην οποία σημείωσε ότι στόχος είναι να φτάσει η συμμετοχή των εξαγωγών μας στο 10% στο ΑΕΠ στο τέλος του 2011.

 

Ανέφερε ότι βασική στόχευση θα είναι τα τρόφιμα και ιδιαίτερα όσα απαρτίζουν τη »Μεσογειακή δίαιτα» και στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν στοχευμένες εκδηλώσεις, ενώ και τα οικοδομικά υλικά θα έχουν ισχυρή συμμετοχή στο εκθεσιακό πρόγραμμα.

 

«Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την εικόνα και ταυτότητα των ελληνικών προϊόντων ανά κλάδο και ως σύνολο. Τα ελληνικά προϊόντα οφείλουν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό και να κερδίσουν» τόνισε χαρακτηριστικά, ο κ Καλαμπόκης προσθέτοντας ότι «οι εξαγωγικές μας επιχειρήσεις, παρά τις οικονομικές αντιξοότητες δεν αναστέλλουν την εξαγωγική τους δυναμική, αντιθέτως ξεπερνούν δυσκολίες και εμπόδια και τοποθετούνται και σε νέες αγορές αλλά και ενδυναμώνουν την παρουσία τους εκεί που παραδοσιακά έχουν τοποθετηθεί».

 

Ο κ. Καλαμπόκης ζήτησε τη «συστράτευση όλων των παραγόντων, προκειμένου τα Ελληνικά προϊόντα και οι υπηρεσίες να βρουν τη θέση που τους αξίζει σε κάθε γωνιά της γης». Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που έχει αποτυπώσει τις αγορές – στόχους (ΗΠΑ, Ασία κ.λπ.) και χρησιμοποιώντας στο έπακρο τις πηγές χρηματοδότησης (εθνικοί και κοινοτικοί πόροι), σε συνεργασία με τους αρμόδιους κλαδικούς φορείς (ολοκληρωμένα κλαδικά προγράμματα προβολής και προώθησης ελαιόλαδου, οίνων, ιχθυρών κλπ) άνοιξε την πρόσκληση συμμετοχής στο Πρόγραμμα Δράσης του ΟΠΕ για το 2012.

 

Το πρόγραμμα αυτό, είναι ακόμη πιο ουσιαστικό, όχι μόνο για τις 25 διεθνείς εκθεσιακές εκδηλώσεις αλλά και με 6 στοχευμένες επιχειρηματικές αποστολές στις παραπάνω αγορές – στόχους, με επιχειρηματικές συναντήσεις στην Ελλάδα με προσκεκλημένους αγοραστές από το εξωτερικό αλλά και ειδικό κοινό – εκπροσώπους ΜΜΕ, διαμορφωτές κοινής γνώμης κλπ.

 

Η πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγών κυρία Χριστίνα Σακελλαρίδη ανέφερε ότι είναι έτοιμο για να ξεκινήσει το πρόγραμμα »Εξωστρέφεια» του ΟΑΕΠ και τόνισε ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα παρά τα προβλήματα στην εσωτερική αγορά δείχνει ότι έχει την απαιτούμενη δυναμική να αυξήσει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές.

ΠΗΓΗ:dealnews.gr

Previous ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ APPLE
Next Η ΜΠΙΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ

No Comment

Leave a reply