Τεχνικές Επαγγελματικών Πωλήσεων


Seminars

«Η διαδικασία της αποτελεσματικής πώλησης»

                                        Σκοπός του σεμιναρίου είναι να

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις. Να γίνουν αποδοτικότεροι στην εργασία τους χρησιμοποιώντας νέες εξελιγμένες τεχνικές πωλήσεων. Να τους κάνει ικανούς ώστε να εφαρμόσουν άμεσα τις τεχνικές πωλήσεων. Να αντιμετωπίζουν και να χειρίζονται με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα όλες τις καταστάσεις που προκύπτουν σε ένα πωλητή. Να δώσει δυνατότητα να κάνουν παρουσιάσεις με περισσότερο επαγγελματικό τρόπο. Να κλείνουν πωλήσεις και να ζητούν παραγγελίες με μεγαλύτερη άνεση και σιγουριά.

                                                                      Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:

  • Πωλητές

  • Προϊσταμένους Τμημάτων Πωλήσεων

  • Σε όλα τα στελέχη πού ασχολούνται με πωλήσεις

                                                                          Θα μάθετε:

  • Πως κάνεις την πρώτη επαφή – την πρώτη εντύπωση

  • Πως τοποθετείς τον εαυτό σου απέναντι στους πελάτες

  • Πως αντιμετωπίζεις και διαχειρίζεσαι την κρίση-άρνηση και αρνητικοί διάθεση

  • Πως ανοίγεις την συνομιλία

  • Πως επικοινωνείς την εταιρεία σου

  • Πως δίνεις την σωστή πληροφορία για τα προϊόντα η υπηρεσίες

  • Πως ξεπερνάς τα εμπόδια στην διάρκεια της πώλησης

  • Πως βοηθάς τους πελάτες να αγοράσουν

  • Πως κλείνεις την πώληση

  • Πως κτίζεις σχέσεις με πελάτες

                                                                                   ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Τεχνικές Πωλήσεων 
Εισαγωγή στις τεχνικές της σύγχρονης πώλησης για αύξηση της αποτελεσματικότητας

Η επικοινωνία με τον πελάτηΛεκτική και  μη λεκτική επικοινωνία, την γλώσσα του σώματος που θα τους φέρει σε επαφή με τον πελάτη.Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη. Ακούω η λαμβάνω θορύβους. Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα του πελάτη?Αλήθεια τι μου λέει? Τι πραγματικά ακούω?Τι θέλει ο πελάτης και πως θα το κατανοήσω,Κατάργηση των στερεότυπων και της ευκολίας μουΟ πελάτης ΜΟΥΑκούγοντας ενεργητικά και στρατηγικέςΑναγνώριση μηνυμάτων και ενδιαφέρον του πελάτηΗ πραγματική αξία ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώλησηΑναγνώριση -  κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη με τελικό στόχο την αύξηση  πωλήσεων σε ικανοποιημένους πελάτες Τα προσόντα και οι δεξιότητες των πωλητώνΤι κάνει τους πωλητές επιτυχημένους και οι λόγοι αποτυχίας 

Προετοιμασία Πριν Από Την ΕπίσκεψηΣχεδιασμός προσέγγισης, εισαγωγής.Στόχοι. Γνώση στόχωνΠροϊόνΤιμολογιακή πολιτική της εταιρίαςΠαρεχόμενες εγγυήσειςΠολιτική επιστροφώνΠολιτική επισκέψεωνΠελάτεςΙστορικό - στοιχεία εταιρίαςΕργαλεία πώλησηςΠοιοτικές / ποσοτικές πληροφορίες προϊόντων

Προσέγγιση Και Ανίχνευση 
Ο πρώτος χαιρετισμός, και ο τρόπος έναρξης της συζήτησης είναι βασικά στοιχεία. Πως να χρησιμοποιήστε μια σειρά από ποικίλα ερωτήματα, άμεσα η έμμεσα, για να ανακαλύψετε τις 
ανάγκες του πιθανού σας αγοραστή.Αρχή επαφήςΕπιχειρηματολογίαΑντιρρήσειςΚλείσιμοTests & Role playing 

ΠαρουσίασηΧαρακτηριστικάΠλεονεκτήματα – ΟφέληΚαθαρά κέρδηΜετατροπή των χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων σε ευεργετήματα και οφέλη.Tests & Role playing 

Χειρισμός Αντιρρήσεων Και Παραπόνων Των ΠελατώνΓενική αναφορά. Κατηγορίες και είδη αντιρρήσεων και παραπόνων.Τεχνικές αντιμετώπισης. Case studies. Κατηγορίες πελατώνΚατηγορίες αντιρρήσεωνΔιερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεωνΤεχνικές αντιμετώπισης της άρσης αντιρρήσεων(Tests & Role playing)
Κλείσιμο (Tests & Role playing)

                                                                                  ΟΜΙΛΗΤΗΣ – Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία.

Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών.

Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

                                                                               ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

24 Σεπτεμβρίου Αθήνα, Ξενοδοχείο Crowne Plaza 16:00-21.30

25 Σεπτεμβρίου Θεσσαλονίκη, Ξενοδοχείο Daios 10:00-15.30


                                                                                              TIMH

205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.

                                                             ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (κάντε κλικ)
 

 

Previous Μείωση της παραγωγής βασικών ειδών διατροφής
Next Χυμοί "sugar free" από την ΕΕ

No Comment

Leave a reply