Ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο σκληρός στο εμπόριο των τροφίμων.
Τα μπακάλικα υποχώρησαν άτακτα στην επέλαση
των super markets την δεκαετία του 1980.
Τώρα στην δεκαετία του 2010, η νέα επέλαση γίνεται “οn line”.
H πρωτοπόρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ,
Amazon,
αποφάσισε να μην αφήσει κλάδο αγοράς που να μην ασχοληθεί
μαζί του.
Εδώ και κάποιους μήνες λοιπόν, η Amazon πουλάει σε χώρες της Ευρώπης
μαζί με την ταινία που παραγγέλνετε τις μπύρες και τα τσιπς !
Συν των άλλων πουλάει κρασιά, καφέδες και μπριζόλες σε τιμές πάντα πολύ ανταγωνιστικές..
Αυτό που προβληματίζει ακόμα την Amazon είναι ο χρόνος παράδοσης.
Μπορεί λοιπόν τα φρούτα της να είναι φτηνά και διαλεγμένα,
για την ώρα όμως φτάνουν στον προορισμό τους με
καθυστέρηση 2-3 ημερών,
πράγμα το οποίο αποτελεί ακόμα πλεονέκτημα
των ανταγωνιστών μανάβηδων.
No Comment