Πρόσφατη μελέτη της Hellastat για την εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών που είδε πριν λίγους μήνες το φως της δημοσιότητας , εμφανίζει το τσίπουρο, την βότκα και το ρούμι να παρουσιάζουν θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ αντίθετα να κινείται με πτωτική πορεία το -αγαπημένο εδώ και χρόνια από τους Έλληνες- ουίσκι !
Η γενικότερη οικονομική δυσπραγία πάντω δείχνει μια τάση των τελικών καταναλωτών να επιλέγουν τα οικονομικότερα προιόντα (μπύρα, κρασί) και να περιορίζεται στις on-trade καταναλώσεις τους, που από το 2000 έχουν υποχωρήσει κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες , δίνοντας έτσι ώθηση στον ανταγωνισμό των εταιριών.
No Comment