Ικανοποίηση από την ημερίδα της Provil για τους κρεοπώλες


Μια πολύ επιτυχημένη ημερίδα διοργάνωσε η εταιρεία Provil με την υποστήριξη των συλλόγων κρεοπωλών της Αθήνας και του Πειραιά, χθες Κυριακή 20 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Intercontinental.

 Η ημερίδα ήταν αφιερωμένη στις ανάγκες του σύγχρονου κρεοπωλείου και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων κρεοπωλών. Δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς, αφού οι θεματικές της αφορούσαν μερικά πολύ κρίσιμα σημεία, όπως οι τρόποι και οι ιδέες με τις οποίες η παρούσα οικονομική κρίση μπορεί να γίνει ευκαιρία, αλλά και ο ρόλος που μπορεί να παίξει το μάρκετινγκ στις ανάγκες του σημερινού κρεοπωλείου.

 Με ενδιαφέρον όλοι οι παρευρισκόμενοι άκουσαν τον επικεφαλής της Provil Χρήστο Βογιάνο, να αναλύει με στοιχεία και αριθμούς την καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον κρίσης, και να εξηγεί ποιο μηνύματα στέλνει ο καταναλωτής και τα οποία είναι αναγκαίο να ερμηνευθούν και να ληφθούν υπόψη προκειμένου να ανταποκριθεί ο κρεοπώλης στις ανάγκες.

 Στην ίδια κατεύθυνση και ο εμπορικός διευθυντής της εταιρεία, Γ. Δάλλας, που εξήγησε ότι ο κρεοπώλης πρέπει να δώσει πολύ μεγαλύτερη σημασία στο μάρκετινγκ και σε προωθητικές ενέργειες της δουλειάς του, προτείνοντας μάλιστα πολύ χρήσιμες ιδέες για το σκοπό αυτό.

 Η ημερίδα έκλεισε με την παρουσίαση προτάσεων για παρασκευάσματα, σε μια επίδειξη που υλοποίησαν οι δύο σεφ της Provil, καθώς και με γευστική δοκιμή αυτών των προτάσεων, που έκαναν εντύπωση στο κοινό.

Previous Υδατάνθρακες...οι ′απαγορευμένοι′
Next Τρία γεύματα που θα σας κάνουν χαρούμενους!

No Comment

Leave a reply