Carrefour – Dia η συγχώνευση προχωράει


 

 

 

Με ταχύ ρυθμό προχωρά η mega-συγχώνευση Carrefour – Dia, μια από τις μεγαλύτερες στο εγχώριο λιανεμπόριο, καθώς τα καταστήματα της τελευταίας σε όλη την Ελλάδα θα μετατραπούν σε σημεία πώλησης με το σήμα Carrefour Μαρινόπουλος ή σε convenience stores με την επωνυμία Carrefour. Express.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ήδη ολοκληρωθεί η μετατροπή 17 καταστημάτων της Dia, με στόχο η πλήρης ενοποίηση με το δίκτυο του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος (50% Carrefour SA και 50% όμιλος Μαρινόπουλος) να έχει υλοποιηθεί έως το τέλος του 2011.

Το δίκτυο της Dia περιελάμβανε 381 σημαία πώλησης, από τα οποία τα 255 είναι εταιρικά και τα 126 franchise. Αν και δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί πόσα θα κλείσουν λόγω γειτνίασης με καταστήματα Carrefour ή Carrefour Μαρινόπουλος, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η ενοποίηση θα αφορά το μεγαλύτερο αριθμό από αυτά, ενώ και το προσωπικό της Dia θα απορροφηθεί πλήρως.

Η επένδυση, το ύψος της οποίας εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ, αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τα μεγέθη της Carrefour Μαρινόπουλος για το 2011, δεδομένου ότι κάθε ανακαινισμένο κατάστημα θα πραγματοποιεί πολλαπλάσιο τζίρο από ό,τι υπό τη σκέπη της Dia.

Σημειώνεται ότι στο εννεάμηνο του 2010 οι πωλήσεις του ομίλου στην Ελλάδα έφθασαν τα 2,01 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), μειωμένες κατά 7,5% (like-for-like) και 3,6% στο σύνολο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Το δίκτυο του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος στα τέλη του περασμένου Μαίου αριθμούσε 30 εταιρικά υπερμάρκετ «Carrefour», 215 εταιρικά σουπερμάρκετ «Carrefour Μαρινόπουλος» και 23 «Express Μαρινόπουλος». Στα franchise, το δίκτυο αριθμεί 25 «Carrefour Μαρινόπουλος», 66 «Express Μαρινόπουλος», 83 «Ok Anytime» και 94 «Smile». Συνολικά απασχολεί περισσότερους από 12.500 εργαζόμενους.

Στα Βαλκάνια, οι δύο όμιλοι έχουν ήδη λάβει το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη δημιουργία κοινοπραξίας με στόχο την ανάπτυξη δικτύου υπερμάρκετ και σουπερμάρκετ Carrefour στα Βαλκάνια υπό τη μορφή franchise.

Και στην Ευρώπη

Την ίδια στιγμή, η Carrefour Group, δεύτερη σε μέγεθος εταιρεία λιανικής πώλησης παγκοσμίως, έχει θέσει σε εφαρμογή επενδυτικό σχέδιο ύψους 1,5 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση 500 υποκαταστημάτων της στη δυτική Ευρώπη.

Παράλληλα ανακοίνωσε τη δημιουργία του Carrefour Planet, ενός νέου τύπου υπερ-καταστήματος το οποίο σταδιακά θα αναπτύσσεται σε όλες τις αγορές όπου έχει παρουσία ο γαλλικός όμιλος.

Πηγή : www.capital.gr

Previous Ψυγείο "old time classic"
Next Δυνατή καρδιά με ..σοκολάτα

No Comment

Leave a reply