Πολιτικό Μάρκετινγκ & Επικοινωνία


 

1Mpala

Το μάρκετινγκ στην πολιτική διαφέρει από το marketing των προϊόντων  ή των υπηρεσιών; Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία του επιχειρηματικού marketing και της επικοινωνίας, προς όφελος ενός πολιτικού ή ενός κόμματος? Πως μπορεί ο υποψήφιος να κτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το εκλογικό σώμα?

Το πολιτικό marketing είναι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην χώρα μας. Οι αρχές του πολιτικού marketing, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!


Σε Ποιους Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε νυν και υποψήφιους πολιτικούς, καθώς επίσης και σε συμβούλους επικοινωνίας, μάρκετινγκ, δημοσιογράφους και εργαζόμενους σε πολιτικά γραφεία.


Σκοπός σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι

(1) να γνωρίσουν και εξοικειωθούν με τις αρχές του πολιτικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας και

(2) να μάθουν πώς μπορούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη ώστε να χτίσουν μια καλύτερη σχέση με το εκλογικό σώμα και τελικά να εκλεγούν.


Θεματικές ενότητες σεμιναρίου:

1.                Το Μάρκετινγκ σχέσεων:

·                    Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων, όχι απλά προώθηση

·                    Μάρκετινγκ και πολιτική: σύγκλιση δύο διαφορετικών πεδίων

·                    Η πολιτική αγορά και ο πολίτης ως καταναλωτής

·                    Το πολιτικό «προϊόν»

2.                Ο στρατηγικός σχεδιασμός πολιτικού μάρκετινγκ

·                    Η διαμόρφωση της εικόνας ενός υποψηφίου

·                    Διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό

·                    Ο ρόλος των δημοσκοπήσεων

·                    Βασικές πολιτικές θέσεις

·                    Διαχείριση εσωκομματικών αντιπαραθέσεων

·                    Προϋπολογισμός

3.                Πολιτική Επικοινωνία

·                    Η σημασία της προσωπικής εμφάνισης

·                    Το πολιτικό γραφείο

·                    Ο ρόλος των ΜΜΕ

·                    Δημόσιοι λόγοι και εμφανίσεις

·                    Τρόποι απόκτησης πρόσβασης σε ΜΜΕ

·                    Διάφορα μέσα προώθησης (διαφήμιση, δημοσιότητα, άμεσο μάρκετινγκ)

·                    Σύγχρονα μέσα και πολιτική επικοινωνία

·                    Διαχείριση νίκης, διαχείριση ήττας


Προσδοκώμενα αποτελέσματα

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα να γνωρίζουν πώς μπορούν να διαμορφώσουν μια ισχυρή υποψηφιότητα ενός πολιτικού, να χτίσουν την εικόνα του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να τον διαφοροποιήσουν σε σχέση με τους συνυποψηφίους του, να οργανώσουν την προεκλογική καμπάνια του, να χειρίζονται αποτελεσματικότερα τα ΜΜΕ υπέρ του υποψηφίου και θα γνωρίζουν τους τρόπους καλύτερης επικοινωνίας του υποψηφίου με τους ψηφοφόρους.


Εισηγητής σεμιναρίου

Δρ. Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου, οικονομολόγος – επικοινωνιολόγος. Έχει πολλές διεθνείς δημοσιεύσεις σχετικά με το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου και ενός μοντέλου εκλογής υποψηφίων.



ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 
6 Ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010,   16.00-22.00

Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 3 Ιουλίου 2010, 11.00-17.00

Hotel Les Lazaristes, Κολοκοτρώνη 16 Σταυρούπολη.



ΚΟΣΤΟΣ:  
  195 Euro (-15% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack, πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.

ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

                                                                                                           .

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.



Αίτηση Συμμετοχής (click)

Με φιλικούς Χαιρετισμούς

Για την Global Greece                                        


Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ,
DipM, MIEx.          

Previous Υποβρύχια Αττική : Μια γλυκιά βουτιά να την πιεις στο ποτήρι!
Next Έρευνα για το ρύζι

No Comment

Leave a reply