Mobile Marketing


Mobile Marketing

Προώθηση, Προβολή και Πωλήσεις

μέσω Κινητού Τηλεφώνου

talk please 

 1logoNmicro

Σε Ποιους Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων, οι οποίοι θέλουν να γνωρίσουν το κινητό εμπόριο και να το χρησιμοποιήσουν ώστε να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους με ένα μέσο το οποίο υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει σε χρήση και το διαδίκτυο.


Σκοπός του Σεμιναρίου

* Να εξηγήσει τα πλεονεκτήματα του mobile marketing ή αλλιώς «κινητού εμπορίου».

* Να αναλύσει τα βήματα με τα οποία μια επιχείρηση «ξεδιπλώνει» την εκστρατεία της

   μέσω κινητών τηλεφώνων ώστε να προβάλει και να πουλήσει τα προϊόντα της.

* Να δείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνεργαστούν το κινητό

   τηλέφωνο το διαδίκτυο και τα παραδοσιακά μέσα προβολής.

* Να παρουσιάσει τους διαφορετικούς τρόπους πληρωμών μέσω κινητών τηλεφώνων

   στην Ελλάδα και το εξωτερικό.


Θεματολογία του Σεμιναρίου

1. Τι είναι το κινητό εμπόριο

     a. Ποιους στόχους μπορείτε να πετύχετε με τη χρήση του κινητού σαν εργαλείο επικοινωνίας,

         προβολής, προώθησης, και πώλησης

     b. Ποιες εταιρείες και πως έχουν δραστηριοποιηθεί μέχρι σήμερα στην Ελλάδα και με ποια

         αποτελέσματα

     c. Ποια πλεονεκτήματα έχει το κινητό εμπόριο έναντι του διαδικτύου

2.  Η «κινητή» σας εκστρατεία σε 5 βήματα

     a. Βρείτε τι θέλουν οι πελάτες σας

     b. Αποφασίστε ποιους στόχους θέλετε να πετύχετε

     c. Μάθετε τα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε

     d. Διαλέξτε το σωστό εργαλείο για να πετύχετε τον κάθε σας στόχο – Ελληνικά και

         ξένα παραδείγματα

     e. Κάντε την κινητή σας εκστρατεία γνωστή στο κοινό σας

     f.  Μετρήστε τα αποτελέσματα της εκστρατείας σας και κάντε διορθωτικές κινήσεις

3. Ποιος θα αναλάβει την κινητή σας εκστρατεία;

     a.  Σημεία που πρέπει να προσέξετε στις συνεργασίες σας με προμηθευτές

          υπηρεσιών προώθησης μέσω κινητών

     b.  Τι μπορείτε να κάνετε μόνοι σας και τι θα πρέπει να προσέξετε

4. Συνεργασία Κινητού, Διαδικτύου και παραδοσιακών μέσων προώθησης

     a. Κινητό και Facebook

     b. Κινητό και Twitter

     c. Κινητό και LinkedIn

     d. Κινητό και E-mail

     e. Το κινητό ως υποστηρικτικό εργαλείο των παραδοσιακών μέσων προβολής της

         επιχείρησής σας

 5. Τρόποι πληρωμών μέσω κινητών τηλεφώνων

    a. Πως οι πελάτες σας θα πληρώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουν από εσάς  

        μέσω του κινητού τους

    b. Ποια εργαλεία χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό

    c. Τι ισχύει μέχρι τώρα στην Ελλάδα


Προσδοκώμενα αποτελέσματα

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

* Να γνωρίζουν τα συστατικά  δημιουργίας μίας εκστρατείας προβολής και προώθησης

   μέσω κινητών τηλεφώνων.

* Να θέτουν ρεαλιστικούς και υλοποιήσιμους στόχους για την «κινητή» τους εκστρατεία

* Να επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία για την υλοποίηση των στόχων που έχουν θέσει.

* Να εντάξουν το κινητό στις εκστρατείες των παραδοσιακών μέσων προβολής των

   επιχειρήσεών τους

* Να γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν μόνοι τους και ποιες υπηρεσίες μπορούν να

   τους παρέχουν τρίτοι.

* Να κατανοούν τους τρόπους συναλλαγών στο κινητό εμπόριο.


Εισηγητής
Αρσένης Πασχόπουλος

Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.

Υπεύθυνος εκπαίδευσης σε συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών στην First Data Hellas.  Για τέσσερα χρόνια ήταν σύμβουλος marketing του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δ. Αθήνας σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου.  Δημιούργησε και παραδίδει σεμινάρια σε θέματα Ηλεκτρονικού Εμπορίου και επιχειρηματικής αξιοποίησης του Internet σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό από το 1996. Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς.  Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών  Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου. Συγγραφέας των βιβλίων:

* «Νέα μέσα, είσαι μέσα? Social Media Marketing», Δεκέμβριος 2009, εκδόσεις Κλειδάριθμος

* «Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Επιχειρηματική Στρατηγική και Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο», 3η έκδοση, Δεκέμβριος 2006, εκδόσεις Κλειδάριθμος



ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 
6 Ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ – Τετάρτη 19 Μαΐου  2010,   16.00-22.00

Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – Πέμπτη 20 Μαΐου 2010, 16.00-22.00

Hotel Les Lazaristes, Κολοκοτρώνη 16 Σταυρούπολη.


ΚΟΣΤΟΣ:    195 Euro (-15% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack, πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.



Αίτηση Συμμετοχής (click)


Με φιλικούς Χαιρετισμούς

Για την Global Greece                                        

Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.          

Όλο το πρόγραμμα των σεμιναρίων μας, μέχρι το καλοκαίρι του 2010 εδώ.

Global Greece  International Business Projects

Thomas Building, 9th km. ThessalonikiThermi, POBox. 60689, 570 01 Thessaloniki, Greece

Tel: +30 2310474191, Fax: +30 2310474192, Email: info@globalgreece.gr Web: www.globalgreece.gr

 

Previous Ακριβή πρωτιά για την Μόσχα
Next ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΜΙΝΕΤΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ!

No Comment

Leave a reply