Την πρώτη θέση στην καρδιά των καταναλωτών κέρδισαν τα δημητριακά Kellogg’s Corn Flakes σύμφωνα με την έρευνα
«Famous Brands» ,
που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από το
Reputation Management Institute of Athens.
Για Πέμπτη συνεχή χρονιά οι Έλληνες καταναλωτές ψήφισαν αυθόρμητα τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 43 κατηγορίες προϊόντων από τους κλάδους τροφίμων, εμπορίου και υπηρεσιών.
Η ανάδειξη των Kellogg’s Corn Flakes στην πρώτη θέση στην κατηγορία των δημητριακών καταδεικνύει την σταθερά ανοδική πορεία της μάρκας.
No Comment